هنوز جایی هست

خرید بک لینک
هنوز جایی هست
لای پرده را کنار میزنم ، کوچه پر از همهمه ی بچه هاست .. جیغ ، فریاد ، خنده و قهقه هایی که دورند از خاطراتم اما نزدیک به گوشهایم .. کسی مرا نمی بیند ولی تک تک آدمها را می بینم چه عجیب از کوچه می گذرند ، عده ای پیاده ، تعدادی با دوچرخه و .... نه کوچه ی ما ماشین رو نیست ، نه اینکه باریک باشد ، نه .. هنوز پای ماشین ها به محله ی ما باز نشده ..... هنوز نگاه میکنم ، شاد میشوم .. هنوز اینجا ، این گوشه ی نادیده را دارم تا سرکی بکشم ، دلم قنج برود .. یاد کودکی کنم ...............

نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 1:21 توسط آناهیتا|


هنوز جایی هست...

ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 4:06

صفحه بندی