گاهی دلت میخواد همه ساکت بشن و در اعماق سکوت دفن بشی و گاهی آرزو میکنی با یک نفر ، یکی که تو رو قضاوت نمیکنه، بهت گوش میکنه و باورت میکنه حرف بزنی...
عجیبه که چنین آدمی روی زمین پیدا نمیشه نه برای من و نه برای تو
هنوز جایی هست...ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42
ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61
ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69
کلیشه ها را شکستی _کلمه ی کلیشه هم کلیشه ای شده _
آزادتر از هر موجودی نوشتی ؛ انگار نه انگار که تو یک " زن " هستی !!!
نوشتی و کلمات رقصیدند و تو ساز زدی و آنها خود را با ساز تو هماهنگ کردند .. هم آهنگ !
"خانوم دالووی" ! "بانوی در آینه" !
خالق" اتاق جیکوب" !خالق حقیقی" شب و روز "!
نویسنده ی نوول "لکه ای بر دیوار" !
مسیر را به من هم نشان بده ......
+از نوشته های روزهای تاریک دخمه
هنوز جایی هست...ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84