هیچ در من جولان می دهد .. بیدارم .. تصویر چشمانم را از روی پلکها پاک کرده ام و به تماشای تکرارها نشسته ام .. هیچ در من جولان می دهد .. زمزمه ای افسونگر میخواهم .. یک لالایی خواب آور ...........
نوشته شده در جمعه هجدهم اسفند ۱۳۹۱ساعت 18:57 توسط آناهیتا|
هنوز جایی هست...
ما را در سایت هنوز جایی هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: جمعه 9 تير 1396 ساعت: 4:06